Δημοσίευση: 13 / 8 / 2019
Sovcomflot : Επενδύει στην «πράσινη» ναυτιλία
Σε παραγγελία ναυπήγησης τριών MR product tankers τελευταίας γενιάς από τα ναυπηγεία Zvezda Shipbuilding Complex, σχεδιάζει να προχωρήσει ο ρωσικός κολοσσός Sovcomflot, σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση.

Τα υπό ναυπήγηση πλοία θα χρησιμοποιούν LNG σαν καύσιμο, και με την ολοκλήρωση της ναυπήγησής τους πρόκειται να χρονοναυλωθούν για μία περίοδο δώδεκα ετών σε θυγατρική εταιρεία της Novatek.

Όπως έγινε γνωστό, η Sovcomflot διαθέτει και διαχειρίζεται ήδη τα πρώτα στον κόσμο Aframaxes που καταναλώνουν LNG ως καύσιμο, ενώ σύντομα αναμένεται να ενταχθούν στο στόλο της επιπλέον πέντε φιλικά προς το περιβάλλον πλοία τα οποία θα τεθούν σε λειτουργία την περίοδο 2022- 2023.

Η ρωσική εταιρεία διαθέτει επίσης έξι δεξαμενόπλοια, χωρητικότητας 114.000 τόνων και κατηγορίας Arc4, τα οποία καταναλώνουν ως καύσιμο το LNG. Η ρωσική εταιρεία Sovcomflot αποτελεί μια από τις ηγέτιδες εταιρείες που δραστηριοποιούνται στις μεταφορές αργού πετρελαίου, πετρελαϊκών προϊόντων και LNG, διαθέτοντας 146 πλοία, συνολικής χωρητικότητας 12,8 εκατ. τόνων.

Ο πρόεδρος και CEO της Sovcomflot, Sergey Frank, σε δηλώσεις του, επεσήμανε την βαθιά ικανοποίησή του για το γεγονός ότι « εκπληρώνονται σταδιακά οι περιβαλλοντικοί στόχοι της εταιρείας μέσα από την ολοένα και μεγαλύτερη χρήση του καυσίμου LNG από τα πλοία της».
.
Ο Nord Stream 2

Εν τω μεταξύ με γοργούς ρυθμούς συνεχίζεται η κατασκευή του θαλάσσιου τμήματος του αγωγού Nord Stream 2 και παρά τις όποιες δυσκολίες έχουν εμφανισθεί, εκτιμάται ότι έχει ολοκληρωθεί σε ποσοστό 60%, σύμφωνα με δημοσίευμα του ρωσικού πρακτορείου ειδήσεων Tass.

Η κατασκευή της πρώτης γραμμής του αγωγού φυσικού αερίου Nord Stream 2 αναμένεται ότι θα ολοκληρωθεί τον ερχόμενο Νοέμβριο, ενώ μέχρι τα τέλη Δεκεμβρίου 2019 θα είναι έτοιμη προς λειτουργία και η δεύτερη γραμμή παραγωγής του αγωγού.

Το Nord Stream 2, το κόστος του οποίου υπολογίζεται στα 9,5 δις ευρώ, θα διέρχεται από την Ρωσία, την Φινλανδία, την Σουηδία και την Γερμανία μέσω της Βαλτικής, ενώ η λειτουργία του αναμένεται να ξεκινήσει πριν την έλευση του 2020.

Η συνολική ικανότητα διακίνησης του έργου εκτιμάται ότι θα ανέρχεται σε 55 δις κ.μ. φυσικού αερίου ετησίως, με το τελικό μήκος του αγωγού να αγγίζει τα 1.200 χλμ..

Κύριος μέτοχος του εν λόγω έργου είναι η Gazprom, ενώ σε αυτό συμμετέχουν επίσης και ευρωπαϊκές εταιρείες, όπως η Wintershall, η Uniper, η OMV, η Engie και η Royal Dutch Shell.

Διαδώστε αυτό το άρθρο με τους παρακάτω τρόπους:
  Google Plus
  LinkedIn