Μάρκες αυτοκινήτων της Κίνας μπαίνουν στη ναυτιλία σε μια εποχή όπου τα ναύλα των car carriers έχουν φτάσει σε νέα υψηλά και η χώρα έχει ξεπεράσει τη Γερμανία και έχει γίνει ο δεύτερος μεγαλύτερος παραγωγός αυτοκινήτων στον κόσμο.
Ειδικότερα, η BYD έχει παραγγείλει έξι πλοία, χωρητικότητας 7.700 ceu για 710 εκατομμύρια δολάρια σε δύο ναυπηγεία που ελέγχονται από την China Merchants και η SAIC μελετά την παραγγελία για επτά πλοία, χωρητικότητας 8.900 ceu. Τον Ιούλιο του τρέχοντος έτους, η COSCO Shipping Specialized Carriers, το Shanghai International Port Group της SIPG Logistics και η αυτοκινητοβιομηχανία SAIC Motor's Anji Logistics ανακοίνωσαν σχέδια για τη δημιουργία μιας αποκλειστικής εταιρείας μεταφορών αυτοκινήτων. Επίσης, η εταιρεία κατασκευής ηλεκτρικών οχημάτων Nio και η Chery Automobile εξετάζουν τις παραγγελίες πλοίων, όπως ανάφεραν τοπικά μέσα ενημέρωσης την περασμένη εβδομάδα.
Άλλες ασιατικές μάρκες αυτοκινήτων, όπως η Toyota και η Hyundai και τελευταία η VinFast από το Βιετνάμ, έχουν όλες τους δικούς τους αποκλειστικούς στόλους car carriers.